پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227334
واکنش کميسيون امنيت ملي به خبرسازي رسانه يمني
تاریخ انتشار : 1395/09/29 09:10:11
نمایش : 931
نقوي حسيني با تأکيد بر اينکه اگر جمهوري اسلامي در يمن حضور نظامي داشت وضعيت آن به شکل فعلي نبود، اظهار داشت: هر درخواست مستشاري که از طرف دولت قانوني يمن وجود داشته باشد جمهوري اسلامي ايران همکاري خواهد کرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حسين نقوي حسيني گفت: جمهوري اسلامي هيچ گاه در يمن حضور نظامي نداشته و در آن اقدام نظامي نکرده است.

اظهارات سخنگوي کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي، به ادعاي بي اساس پايگاه يمني پرس اشاره دارد که در خبري سراسر دروغ مدعي شده بود: "شنبه (27 آذرماه) در حمله جنگنده‌هاي عربستان به يک انبار موشک در منطقه ابي دوار در استان حجه در شمال يمن 18 نظامي وابسته به انصار الله کشته شدند که چند تن از آن‌ها مستشاران ايراني بوده‌اند."

نقوي حسيني با تأکيد بر اينکه اگر جمهوري اسلامي در يمن حضور نظامي داشت وضعيت آن به شکل فعلي نبود، اظهار داشت: هر درخواست مستشاري که از طرف دولت قانوني يمن وجود داشته باشد جمهوري اسلامي ايران همکاري خواهد  کرد.

نقوي  حسيني تجاوز جنايتکارانه جنگنده هاي سعودي به يمن را برخلاف مقررات بين المللي خواند و خاطر نشان کرد: ما اين اقدام را محکوم مي کنيم و در صورت درخواست دولت قانوني يمن با آنها همکاري مي کنيم.

وي تصريح کرد: جمهوري اسلامي با همه کشورهايي که موافقت نامه همکاري دارد در چارچوب مقررات بين المللي و با درخواست دولت قانوني کشورها همکاري مي کند.


منبع:ميزان
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html